[ ]
ویلای من
نظرات

سریال ۴۴ قسمتی طنزی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که در بسته‌بندی‌های دو قسمتی در ۲۲ مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

داستان ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار(آقای مشکات) است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد.او فقط چند برادر دارد که همه ی آنها فوت کرده اند.وکیل درستکار وی (نگین معتضدی) به دنبال وراث واقعی او می باشد که به طور اتفاقی ارسلان (مهران مدیری) و هدایت (سیامک انصاری) که در یک رستوران کار می کنند متوجه این ماجرامی شوند و تصمیم می گیرند که خود را به عنوان برادر زاده مشکات معرفی کنند. ارسلان فردی با هوش و خلاف کار با سابقه است و هدایت نیز سابقه زندان دارد و در جعل مدرک استاد است.

تعداد بازدید از این مطلب: 812
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 ساعت : 3:12 | نویسنده : امیرحسین
سریال خداحافظ بچه
نظرات

 

خداحافظ بچه نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی منوجهر هادی است. که در ماه رمضان سال ۱۳۹۱ شمسی از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

مرتضی (شهرام حقیقت‌دوست) و لیلا (مهراوه شریفی‌نیا) بچه‌دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند اما به‌خاطر سابقهٔ زندان مرتضی، تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را بدزدند و این کار را انجام می‌دهند ولی در خانه صاحب بچه یادداشتی می‌گذارند این یادداشت مدرکی می‌شود تا پدر بچه دنبال انها بگردد در اخر پس از رخدادهای زیاد انها بچه را به خانواده اش تحویل می‌دهند با توصیهٔ مادر بچه (بهاره رهنما) با موسسه رویان آشنا می‌شود و پس از کشیدن دوره زندان صاحب پنج قلو می‌شوند. در اصل این فیلم تبلیغی برای موسسه رویان می‌باشد.

سریال خداحافظ بچه

تعداد بازدید از این مطلب: 895
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 ساعت : 3:6 | نویسنده : امیرحسین
سریال پایتخت
نظرات

نام مجموعه تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام نوروز سال ۱۳۹۰ و فصل دوم آن در نوروز ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما جمهوری اسلامی پخش شد. این فیلم ساختهٔ سیروس مقدم می‌باشد. این سریال مورد انتقاد عده‌ای از مردم مازندران نیز قرار گرفت با اینحال خبرها از آن حاکی است که صدا و سیما می‌خواهد دومین فصل آن را نیز این بار در مازندران بسازد.

سیروس مقدم درباره تمسخر زبان مازندرانی در فیلم پایتخت چنین گفته: «با زبان و گویش مازندرانی، کار فقط مختص مازندرانی می‌شد؛ چون همین الان وقتی با یک مازندرانی صحبت می‌کنید، خیلی از کلمات را متوجه نمی‌شوید و چون کار برای یک شبکه ملی در حال ساخت بود، طبیعتاً ما نمی‌توانستیم به آن شکل لهجه اصیل و غلیظ را استفاده کنیم. به همین دلیل آهنگ و لحن را به کار گرفتیم و یک لحن و آهنگ تلطیف شده را استفاده کردیم. به همین خاطر چون عمومیت را در نظر گرفتیم، به جای این‌که از گویش و زبان اصیل مازندرانی استفاده کنیم آهنگ و آوای این گفتار را استفاده کردیم.»[

تعداد بازدید از این مطلب: 741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 ساعت : 2:59 | نویسنده : امیرحسین
معرفی وبلاگ
نظرات

به این وبلاگ ها سربزنید، باحالن

سعی کنید در لوکس بلاگ وبلاگ بسازید

آدرس اول:www.blogleech.com

آدرس دوم:atanaghedifar.loxblog.com

آدرس سوم:www.nportal.com

منتظر وبلاگ های دیگری باشید

تعداد بازدید از این مطلب: 835
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 20:20 | نویسنده : امیرحسین
سریال اغماء
نظرات


 

اين مجموعه كه به كارگرداني «سيروس مقدم» در حال ساخته شدن است، از جمله مجموعه‌هاي تلويزيوني سال‌هاي اخير سيما است كه به مدد ويژگي‌هايش توانسته است در بين مردم جايي باز كند و هر شب آنها را پاي تلويزيون بنشاند تا به نتايج تازه‌اي برسند.
تصويربرداري اين مجموعه تلويزيوني هنوز تمام شده است و تا روزهاي پاياني ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت. بد نيست بدانيد اين گروه، هفته گذشته را لوكيشن‌هاي متفاوتي گذراندند.
* يك‌شنبه/ پارك جمشيديه
ظهر يكشنبه اول مهر، گروه تصويربرداري «اغماء» به پارك جمشيديه آمده‌اند و قرار است پلان‌هاي خارجي با اولين گريم جديد «حامد كميلي» جلوي دوربين برود. از پله‌هاي پرپيچ و خم پارك بالا مي‌روم و نفس‌زنان خود را به كنار استخر مي‌رسانم. سر ظهر است. گروه «اغماء» مستقر شده‌اند، سيروس مقدم مشغول گپ زدن با يكي از عوامل است و «مرتضي جودي» مشاور توليد و «افشين سنگ‌چاپ» دستيار اول كارگردان و ساير عوامل، هركدام مشغول راست و ريست كردن كاري هستند.
با مرتضي جودي احوالپرسي و از او درباره روند توليد كار پرسيدم. با وسواس خاصي در انتخاب جملاتش، گفت: كار به دليل محتوايي كه دارد به كندي پيش مي رود. دوست نداريم سرعت به كيفيت كار لطمه بزند. در حال حاضر هم به لطف خداوند مراحل تصويربرداري به خوبي طي شده و امروز بناست «حامدكميلي» بازيگر نقش الياس براي اولين بار با گريم جديدش جلوي دوربين برود.
«جودي» در حين اشاره به اين مطلب، با دست به آن طرف‌تر اشاره مي‌كند. سرم را مي‌چرخانم اما حامد كميلي آنجا نيست. با خودم فكر مي‌كنم قرار است از اين مسير بيايد. پس به گفت و گويم ادامه مي‌دهم. مشاور توليد مجموعه با تأكيد خاصي از عكاس مي‌خواهد كه تا زماني كه قسمت مربوط به چهره‌پردازي جديد كميلي نرسيده، عكس‌ها را روي خروجي خبرگزاري فارس نگذارد، چون معتقد است تعليق حاكم بر داستان از بين مي‌رود. او در ادامه صحبت‌هايش دوباره به همان مسير قبلي اشاره مي‌كند. اين بار كنجكاو مي‌شوم و از او مي‌پرسم حامد كميلي كجاست؟ و او فردي را كه با عينك آفتابي روي يك صندلي نشسته و مشغول حفظ كردن ديالوگ‌هايش است به ما نشان مي‌دهد. تازه متوجه مي‌شوم تغيير بسيار در چهره‌پردازي باعث شده كه او را نشناسم.
به همراه عكاس به سمت حامد كميلي مي‌رويم و از او درباره نقشش در «اغما» مي‌پرسم. آرام و شمرده مي‌گويد: اجازه بدهيد درباره نقشم حرفي نزنم. اين نقش پيچيدگي‌هايي دارد كه اگر بخواهيم درباره‌اش حرفي بزنيم بايد تعليق داستان را بشكنيم. ترجيح مي‌دهم درباره‌اش حرفي نزنم.
و در اين ميان عكاس از او مي‌خواهد عينك آفتابي‌اش را بردارد تا بتواند بهتر از او عكس بگيرد. چهره‌اي كاملا متفاوت با الياس.... موهايي صاف، چشماني آبي و صورتي صاف....
كميلي در ادامه حرف‌هايش گله بسياري از مطبوعات دارد و مي‌گويد: تا به حال با نشريات زيادي مصاحبه نكرده‌ام. اما چند هفته نامه اقدام به چاپ عكس من روي جلد مجله‌شان كرده‌اند و مصاحبه‌هايي تفضيلي با استفاده از تخيلات خود با من انجام داده‌اند كه به طور جدي پيگير آن هستم و از طريق قضايي با آنها برخورد خواهم كرد.
از مسير كنار استخر كه پر از مرغابي و ماهي است عبور مي‌كنم. مقدم همچنان در حال گفت وگوست و عوامل در حال استراحت. امروز حامد كميلي به همراه «غزاله جزايري» بازيگر نقش رز بازي دارند. سراغ او را مي‌گيرم. در گوشه‌اي از پارك خلوت كرده و مشغول خواندن نماز است. صبر مي‌كنم، نمازخواندنش تمام شود و او با خوشرويي و البته پر از انرژي با ما برخورد مي‌كند. درست خلاف آنچه كه در سريال از او مي بينيم. با او هم سر صحبت را باز مي كنم. زير بار مصاحبه نمي‌رود. او هم مي‌گويد: هرچه از نقشم بگويم گوشه‌اي از داستان لو رفته. ترجيح مي‌دهم بعد از پايان سريال صحبت كنم. البته بعد از خاموش كردن ضبط صوتم بيشتر راضي به صحبت كردن مي‌شود اما باز هم چيزي از نقش خود نمي‌گويد.
بچه هاي گروه با اعلام افشين سنگ چاپ دستيار كارگردان براي شروع مجدد كار مي‌آيند. همه سر جاي خود قرار مي‌گيرند. سيروس مقدم كار را شروع مي‌كند. حامد كميلي روي يكي از تخت هاي كنار استخر مي‌نشيند. قرار است در اين صحنه «رز» از دور بيايد دستي براي حامد كميلي -كه در اين نقش اسم او فرزاد است- تكان دهد، كنار او بنشيند و ديالوگ كوتاهي بين آنها رد و بدل شود. در همين هنگام چند نفر با چوب‌هايي بلند كنار استخر ايستاده‌اند و با تكان دادن آنها در آب، مرغابي‌ها و ماهي‌ها را به داخل استخر و در نمايي كه مقدم به آنها احتياج دارد، مي‌كشانند.
برداشت اول شروع شد...
يك...دو...سه... حركت...
رز خوشحال و خندان از دور شروع به دويدن مي‌كن.نزديك كه شد مقدم اعلام كات مي‌كند:اينجوري نه...اينقدر خوشحال نباش...كمي استرس بد نيست...
برداشت دوم...سوم...چهارم...وسواس‌هاي سيروس مقدم برداشت اين سكانش را كمي طولاني مي‌كند. از آنجايي كه او كارگردان خوش اخلاقي است با روي باز مي‌گويد: «كار امروز عقب افتاده، مي‌ترسم نور بره و عقب تر بيافتيم.»
*سه شنبه/ بيمارستان
سه شنبه سوم مهر، به لوكيشن بيمارستان مي‌رويم. اين لوكيشن كه در واقع يكي از مراكز نگهداري از معلولان جسمي و ذهني است در يكي از خيابان‌هاي خلوت زعفرانيه قرار دارد.بخشي از اين مركز در اختيار سيروس مقدم و گروهش است.
امروز امين تارخ، ايرج نوذري و نفيسه روشن به همراه چند بازيگر فرعي حضور دارند. عده‌اي از اين بازيگران فرعي به شكل روستايياني درآمده‌اند كه به اميد شفاي پير ده خود به دكتر پژوهان قصه پناه آورده‌اند. گوشه‌اي ديگر دكتر پژوهان مشغول حفظ كردن ديالوگ‌هاي خود است و در حياط بيمارستان قدم مي‌زند و شمرده شمرده متن‌ها رابه ذهن مي‌سپارد.
تا گروه كار خود را آغاز كنند چرخي داخل ساختمان مي‌زنم. از پله ها بالا رفته و به طبقه دوم مي‌رسم. ايرج نوذري آنجاست. هر كس به او مي رسد سلامي مي‌كند و او البته با انرژي و رويي گشاده به سلام‌ها پاسخ مي‌دهد. يكي از مربيان مركز به نوذري مي‌گويد: اگر برايتان مقدور است به كلاس ما هم سري بزنيد. بچه‌ها دوست دارند از شما امضا بگيرند. نوذري با خوشرويي مي‌پذيرد و به كلاس خياطي كه برخي معلولان در آنجا فعاليت مي‌كنند، مي‌رود. پشت يكي از ميزها مي‌نشيند، به فاصله چند دقيقه، كلاس پر مي‌شود از دختراني با سن‌هاي نزديك به 10 تا 35سال و با مقنعه‌هاي رنگي. مربي از آنها مي‌خواهد به صف بايستند و اين صف طويل به بيرون از كلاس و تا راهرو كشيده مي‌شود. هركدام، دفتر يا برگه كاغذي در دست دارند. نوذري پس از پرسيدن اسم‌شان، براي هركدام يادگاري مي‌نويسد و با صبر و حوصله و لبي پرخنده به آنها روحيه مي‌دهد.
صبر مي‌كنم تا امضاهاي نوذري تمام شود. او همچنان با روحيه و انرژي بسيار از كلاس بيرون مي‌آيد و مي‌گويد: در اغما، براي رسيدن به نقش دكتر فيروز جودت، تحقيق كرده‌ام. در اتاق عمل حضور داشته‌ام و فيلم‌هاي بسياري ديده‌ام. او كه هنوز گريم روي صورتش اجرا نشده‌بود به اتاق گريم رفت.
به حياط ساختمان برمي‌گردم. بازيگران فرعي كه قرار است نقش روستائيان را بازي كنند، به صف شده‌اند تا هنگام ورود دكتر پژوهان، جلوي او را بگيرند و براي درمان بيمار خود، از او كمك بخواهند. تصويربرداري اين بخش هم مانند بخش هاي ديگر با وسواس‌هاي بسيار سيروس مقدم و جابه‌جايي‌هاي بسيار افشين سنگ چاپ دستيارش به بار مي‌نشيند.
افشين سنگ چاپ درباره ويژگي‌هاي كار با سيروس مقدم مي‌گويد: نزديك به يك دهه است كه با او كار مي‌كنم و از اين همكاري لذت برده‌ام. در مورد «اغماء» بايد بگويم كه اين مجموعه از آن نوع كارهاي پرهنرپيشه، پر لوكيشن و پر فكر است و با اين ويژگي‌ها جذابيت‌هاي بيشتري براي كار كردن ايجاد مي‌كند.
وي ادامه مي‌دهد: هرچه كار كردن در اين حيطه سخت‌تر باشد، براي عوامل جذاب‌تر است، كار را با معني‌تر مي‌كند و شما در هر سمتي كه باشيد،‌ در آن بيشتر احساس هويت مي‌كنيد.
زماني ميان تصويربرداري‌ها، دست مي‌دهد كه بتوانم با سيروس مقدم به صحبت بنشينم. از كاري كه انجام داده راضي است. با همان اخلاق خوب و تبسم هميشگي‌اش مي‌گويد: تا به حال بازتاب‌ها خوب بوده و مردم عكس‌العمل‌هاي خوبي نسبت به مجموعه از خود نشان داده‌اند. فقط اميدوارم كساني كه مي‌خواهند مجموعه را نقد كنند، صبر كنند تا پخش مجموعه تمام شود. آن وقت به پاسخ‌هاي خود خواهند رسيد و من نيز به تمام سئوالات پاسخ مي‌دهم.
در اين ميان كار امين تارخ از ساير بازيگران سخت‌تر است. قهرمان داستان شدن بي‌دردسر نيست. از هر فرصتي استفاده مي‌كند تا متن‌ها را حفظ كند، حس بگيرد و نقش را به‌گونه‌اي ايفا كند كه در ذهن مخاطب ماندگار شود.
او نيز در فاصله‌هاي تصويربرداري درباره نقشش مي‌گويد: دكتر پژوهان شخصيتي چند بعدي دارد كه به ورطه شك و ترديد كشيده شده است در حالي كه هر شك و ترديدي نشانه كفر نيست. شايد او در اين راه به يقين برسد.
آفتاب رو به افول گذاشته...نزديك افطار است... در اين ساختمان همه مشغول كارند...گروه فيلمبرداري مجموعه اغماء، مربيان و پرستاران بيماران ناتوان جسمي و ذهني و حتي معلولاني كه به سختي توان حركت دارند...
«اغما» در 30 قسمت 30 دقيقه‌اي در گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما ساخته شده است. اين سريال را «سيروس مقدم» بر اساس نوشته‌ايي از «داريوش مختاري» كارگرداني مي‌كند و «عليرضا افخمي» به عنوان ناظر كيفي آنها را همراهي مي‌كند.
 


 


ايرج نوذري در سريال اغماء

 

 

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 1370
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 18:0 | نویسنده : امیرحسین
معرفی لوکس بلاگ
نظرات

بهترین و لوکس ترین وبلاگ دهی ایران لوکس بلاگ است.

هرکس که وبلاگ دارد، لوکس بلاگ را در آن معرفی کند.

اگر این کار را انجام دهید تعداد بازدید شما زیاد می شود و گوگل به شما امتیاز می دهد

و شاید از خدمات رایگانی برخوردار شوید.

بهترین وبلاگ

تعداد بازدید از این مطلب: 1510
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 16:12 | نویسنده : امیرحسین
سریال سقوط یک فرشته
نظرات

 

مجموعه تلویزیونی "سقوط یک فرشته" از حضور بازیگرانی چون مسعود رایگان، فریبا کوثری، داریوش کاردان، شبنم مقدمی، علی سلیمانی، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی و هدی زین العابدین، سعیده عرب و … بهره جسته است. بنابراین گزارش، فرخ نعمتی آخرین بازیگری است که به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و داریوش کاردان در این مجموعه مناسبتی به کارگردانی "بهرام بهرامیان" نقش یک روحانی به نام حاج آقا توسلی را بازی می‌کند. "سقوط یک فرشته" محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما به تهیه‌کنندگی "رامین عباسی‌زاده" است که در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای برای پخش در ماه مبارک رمضان امسال در حال تصویر برداری است. "سقوط یک فرشته" قرار است در شب های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه یک سیما پخش شود و تکرار این مجموعه روز بعد ساعت ۱۴:۴۰بود.

 عکس   سریال سقوط یك فرشته

 عکس   سریال سقوط یك فرشته

 عکس   سریال سقوط یك فرشته

 عکس   سریال سقوط یك فرشته

 عکس   سریال سقوط یك فرشته

 عکس   سریال سقوط یك فرشته

 عکس   سریال سقوط یك فرشته

 عکس   سریال سقوط یك فرشته

شخصیت های سریال سقوط یک فرشته

مسعود رایگان، فریبا کوثری، داریوش کاردان، شبنم مقدمی، علی سلیمانی،

مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی، هدی زین العابدین، سعیده عرب

 
 

تعداد بازدید از این مطلب: 1520
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 15:4 | نویسنده : امیرحسین
سریال مختارنامه
نظرات

مختارنامه، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی و قیام مختار ابوعبید ثقفی به کارگردانی داود میرباقری است. این سریال به داستان مختار ثقفی ملقب به ابو اسحاق، که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی برمی‌خیزد، می‌پردازد. این سریال در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید و قسمت آخر آن در تاریخ 7 مرداد 1390 به پایان رسید.

فیلمبرداری سریال مختارنامه از سال ۱۳۸۳ آغاز شده بود و در تیر ۱۳۸۸ به پایان رسید. فیلمبرداری این مجموعه، در آران و بیدگل، تهران، آبادان، شوشتر، شهریار، ورامین، تاکستان، قزوین و شاهرود انجام شده است.در سریال مختارنامه ۱۱۰ بازیگر اصلی و ۴۰۰ بازیگر فرعی بازی می‌کنند. این سریال دارای ۷۰۰ سکانس است که ۱۰۰ سکانس آن مربوط به ۵ جنگ بزرگ این فیلم هستند.

اولین قسمت این سریال در تاریخ جمعه ۹ مهر ۱۳۸۹ از شبکه اول سیما پخش شد. همچنین شبکه آی فیلم پخش این مجموعه را از تاریخ ۱۴ ژانویه برای مخاطبان عرب‌زبان آغاز کرد.

 

 

 

 

 

 

www.toppatogh.com | عكسهاي بهنام تشكر در نقش مترسک گردان مختارنامه

شخصیت های سریال مختارنامه

بازیگران به ترتیب حروف الفبا

الف
فرهاد اصلانی – ابن زیاد
زنده یاد رضا آقاربی – عبدا... وال
فاضل اجبوری – ابوذاکر
انوشیروان ارجمند – رفاعة ابن شداد
بیژن افشار – ابن اشعث
محمود اردلان – زائده ،زهیر بن قین(در دو نقش بازی می کنند)
کریم اکبری مبارکه – احمرابن شمیط
ابراهیم آبادی – عبیده
ویشکا آسایش – جعده
رضا ایراندوست – پسر هارون ابن نعلبند
عباس اوصانلو – بدل مختار
سیامک اطلسی – حصین ابن نمیر
زنده یاد عباس امیری – عامرابن مسعود
روژان آریامنش – دختر مختار
ابراهیم اردیانی- قاصد مکه
ب
رحمان باقریان – زربی
مریم بوبانی – دلهم
محمود بنفشه خواه – طبیب
داوود بنایی – ابوعبدا... جدالی
محمد بزرگمهر – تاجر مدائن
کامران بهرامی – قباد

پ
پرویز پور حسینی – میثم تمّار
حسن پورشیرازی – بهرام رنگرز
زنده یاد ابوالقاسم پور شکیبایی – ابوالحدید
صادق پدیدار – ابن ظهیر
کریم پورزارعی – بکیربن حمران
محمد قاسم پورستار – حبیب ابن مظاهر
قادر پزشکی – عبدا... ابن اسعد

ت
بهناز توکلی – ام وهب
مهدی تقی نیا – ابن وهب
مهدی تارخ – طبیب
بهنام تشکری – معرکه گیر
امیر حسین توحید رهبری – خزیمه
سیروس تقی نژاد – پیرمرد
معصومه تقی پور – طوعه
غلامحسین تسعیدی – حشام

ج
بهناز جعفری – ماریه
محمود جعفری – معقل
علی جاویدفر – ابن عفیف
زنده یاد داوود جعفرزاده آریا – ابن فرس
سید جواد زیتونی – عبدا... حضرمی
سید جواد هاشمی – طبیان
حمید جدیدی – وداعی

چ
ستاره چالاکی – دختر مختار

ح
الهام حمیدی – شیرین
عسل حسینی – دختر مختار
جواد حسینیان – سعدبن منقذ
صدالدین حجازی – خولی
میرصلاح حسینی – حجاج بن زبیدی
عباسعلی حمزه پور – مرد کوفی
محمدرضا حقگو – عبدا... بن ضبابی
مهدی حسینی بجستانی – اعرابی
شهرام حقیقت دوست – ابن حر
حامد حدادی – یحیی بن زمزم "غول بنی ضبه"

خ
گوهر خیر اندیش – حنانه
ماهچهره خلیلی – جاریه
آهو خردمند – زن کوفی
مسعود خدابخشیان – محمد ابن طلحه
حسین خانی بیگ – ایاس بن مضارب
زنده یاد رضا خندان – سنان ابن انس
جمشید خندان – ابن ربیع
اسماعیل خلج آبادی – عبداا... ابن عمر
افشین خرم نیا – سردار ایرانی
حسین خندق آبادی – ورقاء
آیدین ختایی – جنگجو

د
جعفر دهقان – مصعب
حبیب دهقان نسب – یزید ابن انس
نصرت دستمردی – شرطه جاسوس
امیر دلاوری – فرمانده سپاه امام حسن

ر
رضا رویگری – کیان
داوود رشیدی – نعمان بن بشیر
رز رضوی – همسر وهب
مسعود رحیم پور – قاصد
بهزاد رحیم خانی – منظر
نادر رجب پور – طراحی حرکات موزون
مهدی رحیمیان – بن عمر نهدی
شعبان رنگی وند – مرد کوفی
مهدی روزبهی – عابر
کرامت رودساز – سعر ابن ابی سعر

ز
اکبر زنجانپور – سعید ابن مسعود
امین زندگانی – مسلم بن عقیل
کوروش زارعی – عمربن حجاج
بهرام زیرک ساز-  قاصد

س
زنده یاد پروین سلیمانی – سلیمه
نقی سیف جوادی – طیب ابن زیاد
حسین سرچاهی – عباد ابن الحصین
سارا سلطانی – اسماء
پرویز سنگ سهیل – طارق
علی اکبر سلطان علی – رستم
محمد علی سلیمان تاش – مرد عرب
فریدون سورانی – مسیب ابن نجبه

ش

جمشید شاه محمدی – عبدا... عمر
محمدرضا شریفی نیا-محمد بن حنفیه
عنایت شفیعی – ابن کامل
ولی شیراندامی – سلیمان صرد خزاعی
بهرام شاه محمدلو – عبدا...ابن یزید
رامونا شاه – زن شامی
غلامرضا شفیعی – عبدالرحمن
احمد رضا شجاعی – حرقومی
اصغر شریعتی – عابر

ص
تینو صالحی – ابن ضمیره
شهزاد صفوی – عبدا... اشتر نخعی
محمد صادقی – ابن مطیع
داریوش صالحیان – حیان
غلامرضا صادقی – صیقل

ض
مهرداد ضیایی – ارزق
سید مهرداد ضیایی – ابن همام

ط
مصطفی طاری – عمروبن حریث
حسین طاهری نژاد – پسر غلام
بهنوش طباطبایی – خاشعه ،همسر منذر ابن زبیر

ع
فریبرز عرب نیا – مختار
ژاله علو – دومة الحسنا
آفرین عبیسی - صفیه
علی عباسی – سلیم
احمد علامه دهر – عبدالرحمان بن شریح
جمشید عسگری اردستانی – عبدالرحمن بن محمد
حمید رضا عطایی – سائب ابن مالک اشعری
حسن علیرضایی – مرد علوی
مجید علی اسلام – منذر ابن زبیری
اسرافیل علمداری – عبدا... قراد
سید رضا عمرانی نصب – راشد بن ایاث
منوچهر علیپور – ابن خلید
شهرام عبدلی – بلال

غ
محمد رضا غیاث آبادی – مرد کوفی

ف
مهدی فخیم زاده – عمر سعد
محمد فیلی – شمر
حدیث فولادوند – راحله
علی اکبر فتحعلی – سرپرست گروه مضحکه سازان
اصغر فریدی ماسوله – طراح حرکات موزون دیوها
حمید رضا فلاحی – سردسته توابین
کاوه فتوحی – حضرت ابوالفضل
وحید فارسی – امام حسن مجتبی
تورج فرامرزیان – ابا الغرق
مهتاب فضلی – یکی از کودکان کربلا

ق
مریم قادری – عذرا
هوشنگ قوانلو – عرب ژنده پوش

ک
رضا کیانیان – عبدا...ابن زبیر
فریبا کوثری – عمره
داوود کیوان – مامور ایرانی
شاپور کلهر – سوید منقری
حسن کاخی – عبدالرحمن
مجتبی کیمیایی – مهران "سردار ایرانی"

گ
مجید گل بابایی – ابن سهل
مهدی گازری – سعد ابن سعد
ماشاا.. گریزان – طارق
محمود گلشن – سورچی

ل
شهره لرستانی – زن حمدانی
حسین لطیفی – بن شهاب

م
نسرین مقانلو – ام ثابت
حسین محب اهری – ابونصیر حضرمی
صالح میرزایی آقایی – جعفرابن زبیر
انوش معظمی – حرمله
امیر مولوی – اباقطن
مظفر مقدم – شبث
عباس معروقی – نعیم
سید حسن میرباقری – ابراهیم ابن مالک اشتر
فرید ملک محمدی – پسر عمر سعد
بنیامین مظفری – ثابت پسر مختار"نوجوانی"
حمید مظفری – مسلم ابن عوسجه
زنده یاد خداداد مجلسی – غلام مختار
ولی ا... مومنی – شرح بیل ذی کلاغ
حامد میرباقری – ثابت پسر مختار" جوانی",وهب نصرانی (در دو نقش بازی می کنند)
رضا مجعل علیزاده – مرد کوفی
رهام مخرومی – پسر ابا الغرق


ن
فرخ نعمتی – هانی
محمد تقی نیک اخلاق – ابو سلیم
شهین نجف زاده – عذرا در روستای ابن ربیع
لقمان نظیری – عابر
سعید نورالهی – زعمار کوفه

و
عباس وفایی – خادم کاخ
مسعود ولد بیگی - نجدة بن عامر
ه
کاظم هژیر آزاد – مهلب
عزیزا... هنرآموز – ابومفلس
حمیدرضا هدایتی راد – ابن سعید

ی
محمد یگانه – اسماعیل ابن کثیر
---
یاران مختار
محمد ابراهیم نمازی
حسن شاهرخی
علی اکبر نیکروی
زنده یاد یوسف نوروزی
محمد صدیق مرادزاده
فیض ا..مهدی خوانی
عباس مختاری
محمد حسین قشمی
صفدر سیاهپوش
محمد رضا راد
مصطفی رستمی
اکبر رحیمی
علی ذبیحی
علی اکبر بلندی
محمد رضا ابراهیم سالکویه
علی اصغر اشوری
زنده یاد رحیم سعادتی متین
خدمه منزل مختار
معصومه پورباوی
فکر جزباوی
سعید خرجی
مریم جزباوی
یاران شمر
سید مسعود میر کمالی
احمد مسعودی راد
حسین ظفرمند
پرویز زهدی
یاران عمر سعد
عزت ا...انجامی
هوشنگ افشار
اسماعیل بساینده
ابوالفتح بابازاده
نعمت اله جهانفرد
حسن محمدی
محمد صادق پور
یاران مضارب
امیر نوری
سید یحیی موسوی
علیرضا سا لک
عیدوک براهویی
داوود انصاری
محمد تقی ایربیل مقدم
یاران ابراهیم
حمید اللهیاری
حبیب جنت مکان

تعداد بازدید از این مطلب: 7847
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 9:33 | نویسنده : امیرحسین
سریال در چشم باد
نظرات

در چشم باد مجموعه تلویزیونی تاریخیحماسی است که فیلمبرداری آن از مهرماه سال ۱۳۸۲ در لوکیشنی واقع در شمال کشور آغاز شد، به مدت ۵ سال به طول انجامید و در نهایت در اواخر سال ۱۳۸۷ به پایان رسید.
مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» به تهیه کنندگی
مسعود جعفری‌جوزانی و عباس اکبری در۵۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه اول سیما تهیه و تولید شد.فیلمنامه این سریال که در زمره سریال‌های «الف» سیما به شمار می‌رود، توسط «مسعود جعفری جوزانی» در مدت دوسال نوشته شده است.

سریال تاریخی «در چشم باد»، وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰و۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دوره پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران را که دوره فتح خرمشهر است، در بر می‌گیرد.

در این پروژه که «حسین علیزاده» موسیقی آن را ساخته، بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سعید نیک‌پور، سحر جعفری جوزانی، لاله اسکندری، ستاره صفرآوه، رضا شفیعی جم، فخرالدین صدیق شریف، جهانگیر الماسی، محمود پاک نیت، محمدرضا هدایتی، هومن سیدی و… ایفای نقش کرده‌اند.

ساخت این سریال یکی از بزرگترین پروژه‌های سریال‌سازی در تلویزیون است که برای ساخت آن تا به حال از ۴۸۰ لوکیشن استفاده شده و به بیش از ۱۰ شهرستان و استان دیگر سفر شده است.

«در چشم باد» قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا فتح خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود.

پدر خانواده معروف به «ایرانی» از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است. پس از کشته شدن میرزا، ایرانی همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را پی می‌گیرد.

در این سریال ۱۵۰ بازیگر در نقش‌های اصلی ایفای نقش کرده‌اند. «سعید نیک‌پور» نقش «حسن ایرانی» پدر خانواده را بازی می‌کند. او از ابتدای سریال در قصه حضور دارد و در فاز دوم از قصه خارج می‌شود. ایرانی 3 پسر و یک دحتر دارد که نام یکی از پسرها «بیژن» است و نقش او را «پارسا پیروزفر» بازی می‌کند. «بیژن» خلبان است و در جنگ جهانی دوم با متفقین می‌جنگد. او پس از جنگ دستگیر و به خارج از کشور تبعید می‌شود.

بیژن زمان جنگ تحمیلی به ایران می‌آید و برای پیدا کردن پسرش مجبور می‌شود به جبهه برود. نقش پسر دیگر ایرانی به نام «نادر» را «کامبیز دیرباز» بازی می‌کند. «نادر» تاجر است و تمایل زیادی به دخالت در ماجراهای سیاسی ندارد. نقش همکار و دوست او را «رضا شفیعی‌جم» بازی می‌کند.

اسد پسر کوچکتر خانواده «مهدی کاسه ساز» در حمله هوایی متفقین به نیروی دریایی بندر پهلوی به همراه ید الله بایندر شهید می شود. فاطمه دختر ایرانی «گلاره عباسی» با محمود دژگیر «محمد رضا هدایتی» ازدواج می کند.

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1929
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 9:13 | نویسنده : امیرحسین
سریال مسافران
نظرات

اين بار رامبد جوان، بازيگر و كارگردان جوان سينما و تلويزيون پشت دوربين اين مجموعه تازه ايستاده است و تلاش مي‌كند بختش را در اين حوزه بيازمايد. كار تازه رامبد جوان كه قرار است هر شب ساعت 55/20 روي آنتن شبكه 3 برود، حال و هوايي تازه دارد. اين اثر كه پيشتر «سياهچاله» نام داشت با نام مسافران پخش خواهد شد.

 

رامبد جوان براي اين كه كار متفاوتي ارائه كند علاوه بر داستان متفاوت، از بازيگران شناخته شده حوزه طنز تلويزيون استفاده كرده است.

داستان مسافران از جايي آغاز مي‌شود كه 4 مامور فضايي كه حسن معجوني، شقايق دهقان، نصرالله رادش و سحر دولتشاهي نقش‌هاي آنان را بازي مي‌كنند، در قالب يك خانواده به تهران و خانه يك كله‌پز كه در آن حميد لولايي و رامبد جوان زندگي مي‌كنند، فرود مي‌آيند. ناگفته پيداست ورود آدم فضايي‌ها به خانه چنين آدم‌هايي چه ماجراها و مسائل مختلفي را پديد مي‌آورد.

معمولا در هر كار طنزي علاوه بر بازيگران و كارگردان، گروه نويسندگان آن كار نيز در كيفيت آن اثر بسيار موثر است تا آنجا كه خيلي‌ها موفقيت يا عدم موفقيت يك اثر طنز را بيشتر مديون نويسنده اثر مي‌دانند. رامبد جوان نيز تلاش كرده از نويسندگان موفق اين عرصه استفاده كند و به همين دليل از نويسنده‌اي مثل پيمان قاسمخاني كه پرونده بلندبالا و موفقي در نگارش آثار طنز دارد، به عنوان سرپرست نويسندگان اين اثر سود برده است. محراب قاسمخاني، سروش صحت، عليرضا ناظرفصيحي و فرخ سلطاني نويسندگاني هستند كه كار نگارش قسمت‌هاي مختلف اين مجموعه را به عهده دارند.

مسافران، اولين طنز روتين رامبد جوان پس از كارگرداني چند سريال تلويزيوني به حساب مي‌آيد. سريال «مسافران» به تهيه‌كنندگي محسن چگيني در گروه فيلم و سريال شبكه 3 سيما تهيه مي‌شود. علاوه بر بازيگراني كه نامشان آمد، مريم شيرازي و اصغر حيدري نيز در نقش‌هاي مختلف ظاهر شده‌اند.

در ساخت اين مجموعه طنز حميد مهين دوست (مدير توليد)‌، رضا نمازي (مدير نور و تصوير)‌، عليرضا نوروزيان و شاهرخ استاد اسد (صدابردار)‌، امين صدراي (طراح صحنه و لباس)‌، حميد مهين‌دوست (چهره‌پردازي)‌، شهرام كيور (تدوين)‌، رضا فرساد (طراح جلوه‌هاي ويژه)‌ و ميلاد نعيمي (دستيار كارگردان)‌ همكاري مي‌كنند.

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1293
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 8:52 | نویسنده : امیرحسین
سریال دلنوازان
نظرات
جهان و شكوه خواهر و برادري هستند كه ساليان سال در يك خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگي مي كنند آنها جهت امرار معاش چند وقتي است كه يك آژانس هواپيمايي افتتاح كرده اند و بهزاد قرار است با مهتاب ازدواج كند اما طي حوادثي اين اتفاق رخ نمي دهد و اين شروع ماجراهاي اين دو خانواده در سريال دلنوازان است. حسين سهيلي زاده کارگردان سريال دلنوازان است،وي ساخت سريال هاي ترانه مادري و روز هاي خاکستري را در کارنامه خود دارد.
 
 
 
 
 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1055
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 2:11 | نویسنده : امیرحسین
سریال پنج کیلو متر تا بهشت
نظرات

   

                    عکس های سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 

داستان این سریال درباره جوانی به نام امیرحسین است که کارمند شرکت واردات داروی همایون است او مدتی است که به آیدا دختر همایون علاقه‌مند شده است، اما در یک شب اموال شرکت به سرقت می‌رود و این آغاز ماجراهای بسیار برای امیرحسین، آیدا و اطرافیان آنهاست … "پنج کیلومتر تا بهشت" قرار است در شب های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش شود و تکرار این مجموعه روز بعد ساعت ۱۵:۴۵بود.

 

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 

                عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 عکس   سریال پنج کیلومتر تا بهشت

شخصیت های سریال پنج کیلومتر تا بهشت

داریوش فرهنگ، مهدی سلوکی، شبنم قلی خانی، نفیسه روشن، رضا توکلی، پردیس افکاری، شهنام شهابی، سولماز غنی ، رضا آحادی ، پریناز ایزدنیا ، اکبر معززی ، عبد الرضا اکبری

تعداد بازدید از این مطلب: 3042
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 22:53 | نویسنده : امیرحسین
سریال نابرده رنج
نظرات

 

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی “نابرده رنج” که از اواسط اسفند سال گذشته آغاز شده در لوکیشنی واقع در صفا دشت ادامه دارد.

گروه بعد ازتصویربرداری در لوکیشن‌های اصلی چون خیابان طرشت، کامرانیه، کن، زندان اوین و… که مربوط به خانه‌های شخصیت‌های اصلی داستان است به سکانسهای جنگ که مربوط به فاز دوم این سریال است، رسیدند. این لوکیشن مربوط به خانه پدری قهرمان اصلی داستان اسد با بازی کامبیز دیرباز است.

این بخش از داستان در کردستان اتفاق می‌افتد که گروه این بخش را در صفا دشت ملارد تصویر برداری می‌کنند. در کنار دیرباز، سام درخشانی، سیاوش طهمورث، ثریا قاسمی، مینا جعفرزاده، سحر دولتشاهی، میلاد کی مرام، صدرالدین حجازی، طوفان مهردادیان، محمود رضایی، افشین سنگ چاپ، فرشید زارعی‌فرد، مصطفی اعلای و …  بازی می‌کنند.

علی اوسیوند، حسین مهری، مهدی غیاث آبادی و…بازیگرانی هستند که به تازگی به گروه اضافه شدند. این مجموعه داستان جوانی به نام اسد را روایت می‌کند که در پی یک افسانه قدیمی راهی سفری  می‌شوند و در این راه ماجراهای مختلفی اتفاق می‌افتد.

مدیریت تولید این مجموعه پرلوکیشن را عبدالله شهباززاده بر عهده دارد. سایر عوامل اصلی آن عبارتند از طراح سریال: حسین تراب نژاد، طراح اپیزودها: سارا خسرو آبادی، مدیر تصویربرداری: علی محمدزاده، صدابردار: داریوش صادق پور، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا صالحی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: پیمانه آباقی، مشاور رسانه‌ای: حسین باقریان 

 

 0.614291001308510971 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

0.708271001308510972 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

0.900965001308510974 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

 

 

 

0.338266001308510977 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

 

 

 

0.938830001308510979 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

0.388659001308510981 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

  

 

شخصیت های سریال نابرده رنج

 

کامبیزدیرباز( اسد)، سام درخشانی( عماد)، سیاوش طهمورث(منوچهر)،

ثریا قاسمی(طلا خانم)

مینا جعفرزاده(مادر اسد/عزیزخانم)، سحر دولتشاهی(مرضیه/خواهراسد)، میلاد کی مرام( جابر)،

صدرالدین حجازی(پدراسد/فضلعلی)،طوفان مهردادیان(همکارودوست جابر)،

افشین سنگ چاپ(طلب کار اسد)، فرشید زارعی‌فرد، مصطفی اعلای و...

 


 


 

 


 
"نابرده رنج" با قصه‌ای درباره دوران دفاع مقدس با فضایی مفرح ماجرای سفر جوانی به نام اسد را روایت می‌کند که در پی یک افسانه قدیمی راهی سفری شده و اتفاقات گوناگونی پیش روی‌ او قرار می‌گیرد.

 

 


 


 


 


 


این سریال در 40 قسمت 40 دقیقه‌ای هر روز ساعت 18 تکرار می‌شود و دیگر عوامل آن عبارتند از ‌تهیه‌کننده: محمود رضایی، مدیر تصویربرداری: علی محمد‌زاده، صدابردار: امیر پرتوزاده، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس:حسین مجد، دستیار اول کارگردان: مانی حق‌جو، برنامه ریز: علیرضا صالحی، مدیر تدارکات: علیرضا حق‌شناس، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: پیمانه آباقی، مدیر صحنه: وحید حیدری.

 


 


 


 


 


 


علیرضا بذرافشان نویسندگی مجموعه‌های موفق تلویزیونی "زیرزمین"، "تب سرد"، "خط قرمز" و کارگردانی فیلم‌های تلویزیونی "تنگناه"، "انتقال" و "لرزش زندگی" را در کارنامه خود دارد.

 


 


 


 
 

 


 
تعداد بازدید از این مطلب: 3872
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

سه شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 1:27 | نویسنده : امیرحسین
سریال شبهای برره
نظرات

 

این مجموعه به کارگردانی مهران مدیری تولید و از شبکهٔ سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد. نمایش این سریال از تاریخ دوم مهر ۱۳۸۴ آغاز شد و تا ۱۸ بهمن ۱۳۸۴ - آغاز ایام عزاداری ماه محرم - ادامه داشت. این مجموعه که هر شب حدود ساعت ۲۰ (و در پایان دوران پخش حدود ساعت ۲۲) به وقت محلی پخش می‌شد، در هر قسمت داستانی مستقل را نقل می‌کرد که در روستای خیالی برره و در میان اهالی این روستا اتفاق می‌افتاد.
در زمان متوقف‌شدن پخش این مجموعه به دلیل روزهای عزاداری، اعلام شده بود که پخش آن بعد از این روزها از و در تاریخ ۲۷ بهمن از سر گرفته خواهد شد. اما، در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۴، در بخش خبری ساعت ۲۲ شبکهٔ سوم سیما اعلام شد که این مجموعه پایان گرفته‌است و برخلاف اعلام قبلی، قسمت‌های دیگری از این مجموعه پخش نمی‌شود. تصویربرداری این مجموعه که در مراحل پیش‌تولید «راه‌آهن جابرآباد» نام داشت، از تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۸۴ آغاز شد.
وقايع اين مجموعه در ايران درزمان رضاخان اتفاق مي‌افتد. البته در داستان‌هاي متفاوت اين مجموعه اشاراتي به مسائل روز و مفاهيم امروزي هم وجود دارد. در قسمت‌هايي از اين مجموعه (قسمت هفتاد به بعد) اشاراتي به شخصيت‌ها و موقعيت‌هاي ديگري که در مجموعه‌هاي پيشين به کارگرداني مهران مديري  مانند پاورچين و نقطه‌چين وجود دارد، نيز مشاهده مي‌شود.

  

 

  

 

 

 

 

 

 

شخصیت های سریال شبهای برره

«شيرفرهاد»، پسر سالارخان، با بازي مهران مديري.

«سردارخان»، خان «بالابرره»، با بازي سعيد پيردوست.

«سالارخان»، خان «پايين‌برره»، با بازي محمد شيري.

«کيانوش استقرارزاده»، روزنامه‌نگاري که از شهر متواري شده و به برره پناه آورده‌است، با بازي سيامک انصاري.

«جان‌نثار»، ملازم سردارخان، با بازي ساعد هدايتي.

«ياور طغرل»، رئيس ژاندارمري برره، با بازي محمدرضا هدايتي.

«بگوري»، شاعر برره، با بازي علي کاظمي.

«دکتر جکول»، پزشک و آرايشگر برره، با بازي علي‌اصغر حيدري.

«سحرناز»، دختر سالارخان، با بازي شقايق دهقان.

«شادونه»، همسر سالارخان، با بازي فلامک جنيدي.

«شاخ شمشاد»، همسر سردارخان، با بازي فاطمه هاشمي.

«لِيلون»، دختر سردارخان و همسر شيرفرهاد، با بازي بهنوش بختياري.

«کِيوون» (کيوان)، پسر سردارخان، با بازي رضا شفيعي‌جم.

«غول برره»، پسر سالارخان، با بازي احمد ايراندوست.

«نظام دو برَريه»، پسر عمه? ليلون با بازي هادي کاظمي.

«مليجک» دلقک سردار خان ،با بازی شایان احدی فر

«ببري» برادر شادونه با بازي حسن شکوهي.

«سر جوخه» ، با بازي مختار سائقي 
 

تعداد بازدید از این مطلب: 2075
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18

سه شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 22:53 | نویسنده : امیرحسین
سریال قهوه تلخ
نظرات

 

قهوه تلخ سریال خانوادگی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ در بسته‌بندی‌های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. این سریال ۳۵ بازیگر اصلی دارد که از آن‌ها می‌توان به مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، سحر ذکریا و رضا فیض نوروزی اشاره نمود.

مهران مدیری که پیش از این سریال‌های موفقی چون پاورچین، نقطه چین، شب‌های برره، باغ مظفر و مرد هزار چهره را در کارنامهٔ خود داشته، در این کمدی تاریخی (به گفته خود) بهترین کارش را به نمایش گذاشته‌است.

این سریال طبق روال هر هفته در یک مجموعه شامل سه سی‌دی که هر سی دی حاوی یک قسمت و يا يک دی‌وی‌دی منتشر می‌شود. قرار است این تعداد این مجموعه‌ها به ۴۰ عدد برسد و در پایان سریالی صد و بیست قسمتی از طریق شبکهٔ ویدیویی به دست مردم خواهد رسید که از این حیث جزو اولین‌ها محسوب می‌شود. شروع پخش این سریال با سه روز تاخیر از ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ آغاز شده‌است. ادعای اهدای یک بسته از دی‌وی‌دی‌های این سریال به محمود احمدی نژاد و ائمه جمعه با واکنشهای متفاوت موافقان ومخالفان آن روبه رو شد.
برخی داستان این سریال را کپی از کتاب
ماشاءالله خان در دربار هارون‌الرشید چاپ ۱۳۵۴ و به قلم ایرج پزشکزاد می دانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jalalposter Jalalpic funpatugh com%20 4  عکسهای جدید سریال قهوه تلخ

 

 

شخصیت های سریال قهوه تلخ

 

سحر جعفری جوزانی (رویا/ دختر صدراعظم/ ناز خاتون) , مهران مدیری (بلوتوس) , , سیامک انصاری(نیما / استاد تاریخ/ مستشارالملک) , محمدرضا هدایتی (پادشاه/ جهانگیر شاه دولو) , جواد عزتی (پدر اتابک) , هادی کاظمی (توپولوف/ برادر کاترین/ باباشاه حشم‌دار) , سعید پیردوست (پهلوون مشیر/ قهوه‌چی) 

رامین پورایمان (دائی اقبال خان/ اداره سور و سات همایونی) , دریا امینیان (منیژالسلطنه/ همسر داموس الملک) , حمید کاشانی (شکوفه/ میرغضب) , بیوک میرزایی (تیمور) , امیرفرزام دهنوی (سرباز نظمیه) , شیما مومنی (کنیز السلطنه/ همسر بلدالملک) , سام نوری (معلم زبان فرانسوی)

 

بهشاد مختاری (مخبرالدوله سرسعدی) , مهدی ناطقی (سرباز نظمیه) , آزاده مهدی‌زاده (ژوزفین/ندیمه کاترین) و شقایق رحیمی (ملیح السلطنه/ همسر دامبول السلطنه)  

             سحر ذکریا (لعبت الملوک/ دختر پادشاه) , بیژن بنفشه‌خواه(بیخودیالملک/پسرصدراعظم) فلامک جنیدی(کبوتر/ زن سرآشپز) 

           برای سلامتی همه زحمتکشان ای مجموعه صلوات بفرستید

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1903
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

سه شنبه 8 شهريور 1390 ساعت : 23:5 | نویسنده : امیرحسین
سریال ساختمان پزشکان
نظرات

 
ساختمان پزشکان

سریال "ساختمان پزشکان" داستان چند پزشك متخصص در يك ساختمان پزشكان را به تصوير مي كشد كه روابط خانوادگي و دوستانه آنان داستانهاي اين مجموعه طنز را تشكيل مي دهد. نيما افشار، روانشناس شهرستاني الاصل در كنار همسرش كه بيمار سابقش است در همسايگي والدينش زندگي مي‌كند. داستان‌هاي مجموعه به زندگي پر درد سر نيما مي‌پردازد. در ميان مشكلاتش با بيماران مختلف و گرفتاري‌هاي مالي ناشي از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهريه همسر سابقش، تلاش دائمي براي حفظ آرامش و صلح بين والدين بي‌ملاحظه و همسر وسواسي‌اش دارد.

 

        

         

 

 

 

 

 

 

 

 

شخصیت های سریال ساختمان پزشکان

بهنام تشکر(دکتر نیما افشار) "بیژن بنفشه خواه(دکتر هومن ملک زاده)

شقایق دهقان( خانم پرستو شیرزاد)

هومن برق نورد(برادر دکتر نیما/ناصر افشار)"هوشنگ حریرچیان(پدردکتر نیما و ناصر/فرید افشار)

فرناز رهنما(همسردکتر نیما/ نازنین)"نعیمه نظام دوست(همسر دکتر سهرابی)

امید روحانی(دکتر سهرابی)"مونا فرجاد(همسرسابق دکتر نیما/کتی)

اصغر حیدری(سرایدار ساختمان/آقا فیروز)

پروین قائم مقامی(مادر دکترنیما)

محمد شیری(پلیس)

مجید شهریاری( دوست دکتر نیما)"رضا کریمی(کافی شاپی/کسری)

برای زحمتکشان این مجموعه صلوات بفرستید

تعداد بازدید از این مطلب: 1440
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

سه شنبه 8 شهريور 1390 ساعت : 22:53 | نویسنده : امیرحسین

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر سنجی

کدامیک از سریال های مهران مدیری را بیشتر دوست دارید؟

آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 78969
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 16
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 54
:: بازدید سال : 228
:: بازدید کلی : 78969
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سریال و آدرس seryal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.